M-am tot gandit , la aceasta campanie “Free Hugs ” ce inseamna pentru …mine , pentru comunitatea in care traiesc   . Am  facut o legatura a tot ce inseamna “Free Hugs campain “la noi in tara cat si in afara.

Lumea in ziua de astazi are nevoie de afectiune , de atentie si de dragoste. Avand fiecare clipe grele, eu consider ca o imbratisare adusa cu sinceritate si cu zambetul pe buze, indiferent  ca este de la un  strain sau de la un prieten,  aceaste imbratisari  le  pot face o zi mai buna acelor oameni. Oameni  care sunt tot timpul ocupati incat au uitat ce inseamna afectiunea si dragostea…

Din cate am vazut… pentru a putea pune in practica o asemenea campanie , vom avea nevoie de multe persoane , care stiu sa zambeasca si si ofere imbratisari fara , rusine s.a.

Mai exact imi doresc sa pun in practica acest proiect , deci voi avea nevoie de ajutorul vostru !

Important ! Cateva chestii care trebuie luate in considerare…

  • Aparatura digitala : pentru a imortaliza momentele , voi avea nevoie de cateva persoane cu instrumentele             specifice , care sunt dispusi sa ajute
  • Resursele umane:Aceasta nu cred ca este o problema , eu cred ca sunt destule persoane care doresc sa faca asta
  • Locatie : inca ma, mai gandesc (puteti veni cu idei)
  • Persoanele “plecate pe marte ” … Fiti nepasatori , nu va puneti in gura cu ei si nu va descurajati din pricina lor. Just “say” Bite me …

Cine vrea sa participe ,sau are o idee care pot fi adaugata poate  lasa comentariu !

CAMPANIA SE VA DESFASURA IN ORASUL DOROHOI

Aici “FREE HUGS DARABANI ”  sa va faceti o idee Click !

